Vít Prokůpek

profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování
,,Spolu s mým týmem pomáháme lidem
a organizacím rozvíjet se a růst."
Vyplňte svůj email, ať Vás můžu legálně spamovat. :-)
Dvakrát měsíčně dostanete tipy pro zvýšení Vaší přesvědčivosti, vyjednávací tipy nebo doporučení pro úspěch v kariéře a v životě. Z odběru se můžete kdykoliv jedním kliknutím odhlásit.

Semináře a školení

Termíny veřejných seminářů, tréninků, školení a workshopů Víta Prokůpka

Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat I.

  • Stav:   Ještě jsou volná místa.
  • Rozsah:  2 dny (9:00 – 17:30)
  • Termín:  25. - 26. dubna 2018
  • Místo:  Praha, Politických vězňů 1597/19, Praha 1
  • Maximální počet účastníků:  10
  • Cena:  11.900,- Kč za osobu (14.399,- vč. DPH)
  • Lektor:  

    Ing. Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování, autor bestselleru Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti




Zaregistrujte se na e-mailu seminare@vp-tcc.cz


Přínosy pro Vás

  • Pochopíte 10 zásadních principů psychologie ovlivňování („Zákony přesvědčivosti“) a naučíte se je prakticky využívat k ovlivňování ostatních.
  • Odhalíte 7 nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci se zákazníky (včetně chyby, které se dopouští 98 % firem při prezentaci svých webových stránek).
  • Zvýšíte svoji dovednost ovlivňovat rozhodnutí ostatních (při osobní komunikaci, prezentacích, marketingových kampaních).
  • Zlepšíte se ve schopnosti navazovat prospěšné obchodní i soukromé vztahy.
  • Naučíte se rychleji a účinněji získat více zákazníků/klientů a posílit jejich důvěru.
  • Vytvoříte silný a perspektivní vztah se svými zákazníky i kolegy.
  • Naučíte se rozeznat manipulativní triky a bránit se jim.

Důležité informace:

Tento trénink je vhodný pro všechny, kteří se často pokouší ovlivnit rozhodnutí ostatních lidí, a to v jakémkoliv kontextu. Je tedy vhodný pro manažery všech úrovní, obchodníky/prodejce, pracovníky marketingu, HR, OSVČ i majitele firem apod.

Účastníci pochopí anatomii vlivu a naučí se uvažovat jako mistři ovlivňování.

Seminář vysvětluje podstatu lidského rozhodování. Díky pochopení těchto principů dokážete ovlivňovat rozhodnutí ostatních v různých situacích a kontextech.

Každý z nás se někdy rozhoduje iracionálně. Iracionalita se však dá předvídat. Jak toho využít?

Seminář byl poprvé realizován v roce 2008 a od té doby se stal nejoblíbenějším seminářem o ovlivňování/přesvědčování v ČR a na Slovensku. Průběžně byl upravován, vylepšován a doplňován. Pro rok 2017 zaznamenal seminář naprostou proměnu: lektor ho doplnil mnoha novými příklady, cvičeními a videoukázkami, proto je seminář ještě praktičtější. Další nácvik, příklady, případové studie a cvičení vás čekají na semináři "Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat II.".

Program semináře

  • Zpětná vazba v komunikaci a její význam
  • Tři základní pravidla zanechání pozitivního prvního dojmu
  • Účinné přesvědčování, argumentace, účinné a neúčinné argumenty
  • Nastavení postoje, řeč těla, shoda (včetně hloubkového tréninku)
  • Mýtus o charizmatu a co s ním
  • Pravdy a mýty o neverbální komunikaci (včetně lektory nejčastěji opakovaného nesmyslu)
  • „Komunikace jazykem mozku“ - formulace zvyšující účinnost sdělení
  • „Zakázané“ formulace – jaká slova a věty podkopávají přesvědčivost Vašeho sdělení
  • „Kontakt prostřednictvím smyslů“ (základy neurolingvistického programování a jeho využití pro ovlivňování ostatních)
  • Rozvoj osobnosti, tvorba osobního motta, desetisekundová reklama, prezentace firmy
  • Kde je hranice mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací?
  • Každodenní ovlivňování – praktické příklady o tom, jak jsme (ne)přesvědčiví
  • Videoukázky mistrů ovlivňování v akci
  • Zákony přesvědčivosti Víta Prokůpka a jejich praktické aplikace (např. „Zákon chytlavosti“, „Zákon odlišného vnímání“, „Zákon spojek“, „Zákon metody řízeného výběru“, „Zákon explicitnosti“, „Zákon zdánlivě obrácené kauzality“, „Zákon společenského tlaku“ aj.)

Měli byste vědět:

Jak kvalitní budete mít vztahy (pracovní i soukromé)? Kdo vyhraje prezidentské volby? Za kým půjdou zaměstnanci? Od koho zákazník koupí? Kdo dokáže získat prospěšné kontakty? S kým půjde Pan Božský (Slečna Božská) na rande? O tom všem rozhoduje schopnost uplatnit "Zákony přesvědčivosti".

Mnohé firmy mají skvělé produkty, ale nedokáží je prodat. A mnoho výborných pracovníků není úspěšných pouze proto, že neumějí prodat sebe a výsledky své práce. Někteří manažeři dokáží své podřízené zapálit, jiní vůbec.

Zákony přesvědčivosti skutečně fungují, úspěšní lidé je využívají (někdy i nevědomě, někdy ani úspěšní plně nevyužívají svůj potenciál).

Není to žádná magická alchymie, ale dovednost. Podložená mnoha zkušenostmi a objektivními vědeckými výzkumy. I vy se můžete naučit "Zákony přesvědčivosti" uplatňovat.



Zaregistrujte se na e-mailu seminare@vp-tcc.cz




Kontakt

Obecné informace a firemní řešení:  info@vp-tcc.cz

Informace o veřejných seminářích a přihlášky:  seminare@vp-tcc.cz


Ing. Vít Prokůpek

IČ: 763 02 440
DIČ: CZ8104043310